test banner
Klantenservice
1 Levertijd.
1.1 Wat is de levertijd van de vesten?

Alle vesten hebben een maximale levertijd van 4 werkdagen.

 

Voorbeeld:

U bestelt op donderdagavond, dan wordt het vest bij u thuis uiterlijk afgeleverd op dinsdag.

U bestelt op maandagmiddag, dan wordt het vest uiterlijk vrijdag bij u afgeleverd.

2 Status pakket.
2.1 Wat is de status van mijn pakket?

Als u na 4 werkdagen nog geen pakket heeft ontvangen dan kunt u dit per email melden aan onze klantenservice. Wij geven u dan de trackingscode van uw pakket. Met deze code kunt u op de website van de TNT de status van uw pakket achterhalen.

3 Op voorraad?
3.1 Zijn de vesten op vooraad die op de site staan?

Alle vesten die u op de site ziet, zijn ook in principe voorraad.

In het geval dat een vest onverhoopt niet op voorraad mocht zijn nemen wij contact met u op.

Mochten wij deze snel bij onze leveranciers bestellen dan krijgt U uw bestelling alsnog geleverd, of wij zullen u helpen om een soortgelijk vest uit de onze collectie aan te bieden.

4 Betalen / facturen.
4.1 Hoe kom ik aan een factuur?

U krijgt automatisch na het bestelling op de site een email met een attachment.

Deze attachment bevat een factuur in PDF formaat.

Mocht u deze niet ontvangen hebben of niet kunnen openen, dan kunt u een

mail sturen naar info@lekkerevesten.nl

4.2 Hoe betaal ik de factuur?

Als u voor bankoverschrijving heeft gekozen dan kunt u het verschuldigde bedrag overmaken

op rekening 459 2050 72 t.a.v Lekkerevesten.nl te Amsterdam.

4.3 Ik heb geprobeerd met Ideal te betalen maar wil nu toch per bank betalen....
Dat is geen probleem. U kunt gewoon een bankoverschrijving doen en de order wordt afgehandeld.
5 Orders.
5.1 Ik heb per ongeluk 2 x een order geplaatst, wat nu?

Geen probleem, wij laten alleen de order doorgaan die wordt betaald. De andere order wordt

geannuleerd. U zult in dit geval dus op hetzelfde moment 2 x een email onvangen:

1 met een bevestiging van betaling, en 1 met een annulering van de foutieve order.

5.2 Ik heb een order geplaatst, krijg ik nu een vest opgestuurd?

Nee, u krijgt pas een vest opgestuurd nadat wij uw betaling hebben ontvangen.

Als wij uw betaling hebben ontvangen krijgt u daar een email over. 

Heeft u deze nog niet ontvangen, dan hebben wij geen betaling ontvangen.

Als u met Ideal of creditcard betaald, dan is de betaling direct op onze rekening

bijgeschreven. Bankoverschrijving kan 1 tot 2 werkdagen duren

5.3 Ik heb een fout adres opgegeven, wat nu?

Direct een mail sturen naar info@lekkerevesten.nl met het onderwerp:

"Foutief adres". Vermeld U in deze mail het juiste adres, dan corrigeren

we het zo snel mogelijk.

 

Als u hier te laat mee bent en de vest is al verstuurd, dan kan de order

niet meer geannuleerd worden.

5.4 Ik heb het verkeerde besteld, wat nu?

Direct een mail sturen naar info@lekkerevesten.nl met het onderwerp:

"Verkeerd vest besteld". Vermeld U in deze mail het juiste vest wat U wilt ontvangen, dan corrigeren we het zo snel mogelijk.

Als u hier te laat mee bent en de vest is al verstuurd, dan kan het vest omgeruild worden voor een andere. Daarvoor dient u uw "verkeerde" vest aan ons te retourneren. Verzendkosten zijn echter voor U. Het goede vest word pas opgestuurd als het "verkeerde" vest in originele nieuwstaat bij ons is binnengekomen.

5.5 Ik wil een order annuleren, hoe doe ik dat?

Door een email te sturen naar info@lekkerevesten.nl. Wij annuleren uw order kostenloos zo lang wij hem nog niet verstuurd hebben.

6 Schade aan pakket of vest.
6.1 Ik heb het product beschadigd ontvangen, wat nu?

Maak een foto van het product en mail het naar info@lekkerevesten.nl

Wij zullen u zo snel mogelijk een nieuw product sturen mits voorradig.

Als het product niet meer op voorraad is dan zullen we met u overleggen

over een oplossing.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »