Verzending & Retourneren

Verzendkosten

   
Nederland Gratis
België Gratis
Luxemburg Gratis
Duitsland € 9,90
UK € 9,90
Oostenrijk € 9,90
Zwitserland € 9,90
Denemarken € 9,90
Frankrijk € 9,90

 

Wil je je bestelling retourneren?  

Volg de stappen via ons digitale retour-portaal.

1. Retour aanmelden.

Voer je bestelnummer (incl. de letters ORD) samen met het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst in op ons handige digitale retourportaal.

Kies vervolgens het artikel dat je wilt retourneren en geef de reden van je retourzending aan.

In het retourportaal kan je zelf alvast betalen voor de verzendkosten voor de geselecteerde vervoerder, waarna je direct een (digitale) pakketzegel, of een uitprintbare pakketzegel, voor je retour ontvangt, die je bij het inleverpunt kan laten scannen.

Klik hier om je retour aan te melden.

2. Retour inpakken

Pak de artikelen die je wilt retourneren zorgvuldig in. Zorg ervoor dat eventuele oude barcodes die mogelijk nog op de reeds gebruikte doos zitten niet meer zichtbaar zijn door het oorspronkelijke label van de doos te verwijderen.

Retourneren is alleen mogelijk als de artikelen ongedragen zijn en de originele labels nog bevestigd zijn.

Is het originele label verwijderd? Dan kunnen we het artikel helaas niet meer retour nemen. Wees dus voorzichtig bij het uitpakken van je bestelling!

3. Retour inleveren

Lever je pakket in bij het dichtstbijzijnde afgiftepunt van de gekozen vervoerder. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren per post voor eigen rekening zijn.

4. Terugbetaling van je retour gestuurde artikelen.

Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, doen wij ons best deze binnen 14 dagen te verwerken. Je ontvangt van ons een e-mail zodra je retour is gecontroleerd en verwerkt. Bewaar het verzendbewijs goed totdat je van ons een bevestiging en de terugbetaling hebt ontvangen. Na verwerking storten wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug op je rekening.

 

Na ontvangst zullen we uw retour in behandeling nemen en wij zullen bij acceptatie van de klacht uiterlijk binnen 7 (zeven) werkdagen zorgdragen voor omwisseling- of restitutie van het aankoopbedrag.

Wij kunnen alleen goederen accepteren via de post, ze kunnen niet persoonlijk worden afgegeven.

Wij adviseren om gebruik te maken van een verzender (bv PostNL) die gebruik maakt van een “tracking systeem” en een verzekering aanbiedt daar de verzender zelf verantwoordelijk is voor het zoekraken van pakketten.

Bij vragen kunt u altijd een ticket aanmaken binnen uw account, deze beantwoorden wij doorgaans binnen 24 uur.

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x